SEARCH GADGET AND ARTICLES

Google Dias Apple as the most valuable brand in the world

With the success of the iPhone and iPad as consumer gadgets, most sought after onthe market, no doubt that the creator, Apple, and the height.

In fact led to a recent study conducted by Millward Brown, that Apple now has the title of "most valuable brand in the superiority of Google with the same title four years wasone of the world's leading Internet research.

Apple provides an annual report BrandZ PULSAonline quoted by Reuters, is nowreportedly worth $ 153,000,000. The number is almost half the market capitalizationof Apple.

If we look like the portfolio, Apple is certainly worthy of the name. The reason for theconsumer products created by Apple is now the most popular product.

Millward Brown global brands through its Director, Peter Walsh, said the attention todetail by Apple and the creation of more gadgets, so get Apple to a differenttreatment from other electronics manufacturers.

Here are 10 brands with the largest version of the "value brand" Millward Brown,2011th
1. Apple (153 million dollars)
2. Google (111 million dollars)
3. IBM (100 million dollars)
4. McDonald (81 million)
5. Microsoft (78 billion dollars)
6. Coca Cola (73 billion dollars)
7. AT & T (69 million)
8. Marlboro (67 million)
9. China Mobile (57 million)
10. General Electric (50 million)

Were involved in the top ten brands of the companies in the telecommunications andtechnology, such as Apple, Google, IBM, Microsoft, AT & T and China Mobiledominates.

0 komentar:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT.